Hasar Anında Ne Yapmalısınız?
Hasar anında ve sonrasında yapmanız gerekenler aşağıda kısaca anlatılmıştır:
Hasar anında ve sonrasında yapmanız gerekenler aşağıda kısaca anlatılmıştır:
Eğer çekici ve/veya ikame araç talebiniz var ise +90 224 251 28 29 numaralı Aro Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
Hasar meydana geldiğinde 90 224 251 28 29 numaralı Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni arayarak hasar ihbarında bulunun.
Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.
Önemli Not: Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Hasar dosyanız ile ilgili tüm gelişmelere şirketimiz web sayfası üzerinde ulaşabilirsiniz. Ayrıca hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
İhbar sırasında gerekiyorsa hasar tespiti için şirketimiz tarafından eksper yönlendirmesi yapılacaktır. Eksperin adı ve telefon numaraları ihbar anında size iletilecektir.
Hasar ihbarı yapıldıktan sonra, hasar talebinizin değerlendirilebilmesi için Poliçe tipinize göre sizden bazı evraklar istenecektir. Eksperin evrak taleplerine de destek olmanız ve ekspertiz sonrasında talep edilen evrakları ekspere teslim etmeniz sürecin hızlanması açısından önemlidir.
Tüm poliçe tipleri için gerekli belgelere buradan ulaşabilir ya da yandaki formu kullanabilirsiniz.
Poliçe ve Hasar tipinize göre ihtiyacınız olan tüm belgeleri Gerekli Belgeler sayfasından öğrenebilirsiniz.
Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Aro Sigorta Müşteri Hizmetleri’nden ve websitemiz aracılığıyla takip edebilirsiniz.
Aro Sigorta Müşteri Hizmetleri
Yalnızca maddi hasar olan bir kazaya karıştırsanız ve kazaya karışan diğer sürücülerle birlikte kazanın oluş şekli konusunda anlaştıysanız Kaza Tespit Tutanağı doldurmanız gerekmektedir. Hangi durumlarda kaza tespit tutanağı doldurmanız gerektiği ile ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.